2014. március 12., szerda

A várva várt grazi interjú

Úgy terveztem, hogy Bálintéktól, Veszprémből utazok ki a Március 3.-ai grazi interjúmra, mert az egy kicsit közelebb van a határhoz és előtte néhány sziklácskát is útba tudunk ejteni..:) Ezúton is köszönöm a szívélyes vendéglátást! 1.-én indultunk el Várgesztesre köteles mászásunk fejlesztése érdekében, Izer Bálint és Duksa-Kovács József (Joci) társaságában. Bemelegítésnek egy 6b utat mászunk meg, ezután Bálint második próbára leküldi a Molyoló Manolo 7c utat. Én is belemegyek, de elkezd esni az eső sajnos.. Átmenekülünk a Tatabányán található Eszterházy-Kőfülkébe boulderezni.

  

A híres turul madár

A kőfülke mellett van a Szelim-barlang nevezetű természeti képződmény, amely a felfelé bugyogó víz munkája által jött létre. Úgy hírlik, hogy őseink is szerették ezeket a barlangokat, csak ők nem boulderezni jártak oda..:)







A kőfülke



Veszprém felé megálltunk Zámolynál, mert nagyon finom házi sört lehet kapni, 300 ft/liter áron! A másnapi állomás: Dudar, boulderezés ismét! (akit érdekel itt tájékozódhat a nehézségi fokozatokról, amiket használunk...először mindig az út nevét látjátok, utána pedig a nehézségi fokozatát, az út nevét az első megmászó [First Ascent-elő] adja) Erről készült egy videó is:


Engem nagyon motiváltak Schwarzi szavai és magabiztossága (meg persze a magyar bajnok Kathi Béla teljesítménye is), nemcsak a sportolással kapcsolatban! Ajánlom mindenkinek a filmet! Hétfő reggel (03.03.-án) reggel 5.15-kor indultam útnak tele élményekkel és álmokkal.  Az interjú előtt megittam 2 expresszót is sétálgatás közben...Persze az egyik bárban egy magyarul beszélő romániai csaj volt a pultos..:)

Graz:








A bázis...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése