2014. március 25., kedd

Érdekességek mostanában

Bemutatok 1-2 eseményt ami mostanában velünk történt.

  • Voltunk Előddel meglátogatni a Simimamát, ahol találkoztunk Apáékkal és Zsofikával is:


Lehet, hogy belőle is mászó lesz??? :)

A hazaúton

  • Múlt hétvégén pedig Veszprémbe voltam egy délutánt:


Ahol megettem az év első fagyiját (finom volt..:)

A helyi játszótér GYEREKEKNEK..

..és FELNŐTTEKNEK egyaránt ideális..:) video itt





Filmforgatás várt a Boráros téri aluljáróban este 10-kor, amikor mentem hazafelé..:)  

  • Nándiékat is meglátogattuk Szilvivel és Előddel egy nagyon finom vacsora kíséretében:


Hazaút egy még szétnemesett 1 millió km-es tartós teszten lévő BKV buszba

  • Végül sokak meglepetésére elolvastam egy könyvet ami a szeretet kifejezéséről szól, szerintem nagyon jó!!
 A teázás nagyon jó dolog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése