2014. május 21., szerda

Businesslauf Graz

Gyakran találkozok mostanában ilyen kilátással az utazások során:
 


Egy elektronikus közlekedési eszköz, mérnökösen megfogalmazva......:)
 
 
http://www.raiffeisenbusinesslauf.at/cms/cms.php?pageName=33&start=0

Ezen vettem részt hétfőn. Azt hittem, hogy a 4,1 Km-et röhögve, fogom teljesíteni kb. 18 perc alatt...:) Ehhez képest amikor megláttam a 3 Km-es táblát azt hittem, hogy összeesek, de tudtam hogy csak fejben dől el..és hogy csak azért vagyok rosszul, mert nem futottam mostanában...Amikor beértem sétáltam kicsit, h ne ájuljak el aztán ránéztem az órára és 18 percet mutatott!! Nagyon örültem neki! Mint az később kiderült 17 perc lett nettó időm. Több mint 4ezer indultunk, nagy motiváció volt ez a futásra...Magyarul is bemondták, h hajrá magyarok.

Utána tészta partit toltunk. Ezúton is köszönöm a kollégámnak aki egy utazás miatt ruházta rám a rajtszámát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése