2014. június 24., kedd

Fiktív tudomány = sziklamászó nehézségi skála

A cím Demeter Márktól származik, jót röhögtünk rajta, és azt mondtam, h berakom címnek...Múlt hétfő reggel amikor kiléptem a lakás ajtón egy papír csomag hevert a földön.Sejtettem, h mi van benne, ezért egyből kinyitottam, és ezt találtam:

Boulderezés az alpokban, minden porcikám ezt kívánja!!!


St Radegund: a bőrgyilkos, főleg nyáron..

 FELBERTAL:
Kevés a pad...:)





Én ezt hívom kilátásnak!



A bouldervizsga előtt

Versenysúly


Szilvi fázott...


Ünneplés a 7B után

Mivel elég fáradt vagyok, nem írok regényt..A videó azt hiszem átadja a hétvége hangulatát (az első mászás a múltkori hosszú hétvégéről származik..):


Vasárnap Együtt visszajöttünk Grazba, Szi elindult haza én pedig egy Schlossberg futással zártam a hetet:


Ismét egyedül....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése