2014. november 20., csütörtök

Egyedül Grazban

Sosem gondoltam, hogy tartósan egyedül fogok lakni valaha is..Mindig sokan vettek körül és többen laktunk egy lakásba, albiba vagy koliba. Most Április óta egyedül lakok és a 3. lakásba költöztem át. Szerencsére az új lakást már nem egyedül fogom belakni, ha nem Szikszkómiszkó asszonysággal..:).

Készítettem egy rövid videót, hogy ne felejtsétek el, mászni is szoktam, a csúnya beszédért bocsánat ilyenkor ez jön...


Még egy kicsit edzeni kell hozzá, hogy teljesen elhiggyem, elképzeljem fejben a megvalósítást...:)

November második hétvégéjén úgy alakult, hogy egyedül kint maradtam Grazban. Szombaton délelőtt sétáltam egy nagyot a városban, ami olyan érzést váltott ki belőlem mintha egy turista lennék itt...A rossz idő és magány ellenére is jó volt.

A piac, vettem is céklát, salit, meg házi almalét, a helyi mamiktól...



A táj teljesen megváltozott nyár óta, megjöttek az őszi színek
 



Nem bánom, hogy ennyi magányosságban volt részem, sokat lehet az ilyen helyzetekből tanulni, tapasztalni, de azért most már nagyon várom hogy együtt lehessünk a kis feleségemmel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése