2019. április 17., szerda

2018/2019 tél

Agyerköcök rohamason és visszafordíthatatlanul nönek, fejlödnek.. Nehéz követni a fejlödésüket, szokásaik is gyorsan változnak, de csak egyre jobb velük. 

Kialakult egy heti/hétvégi ritmusunk ami úgy néz ki, hogy hétfötöl - péntekig Nürnbergbe vagyok, hétvégén delelöttönként vigyázok a gyerköcökre (játszóterezés föként), amíg Sziszkó tud németezni és gyógytornára menni. 1 délutant pedig sziklámászsé. Emellett még probáltunk egyszer egyszer sielni is elmenni a környéken. Jöjjön néhány kép erröl az idöszakról:























































































2019 januárban lehetöséget kaptam rá, hogy munkaügyben elutazzak 2 héter USA legészakibb részére Baudette Minnesota-ba: Baudette map

Jöjjön náhány kép életem leghidegebb 2 hetéröl. Èjjel lement egyszer -40 °C-ra is!





 Minneapolis, MN:







 Ùton Baudettba:













 Helyi kajálda:












 Winniepeg, Manitou, Kanada:

 Winnipeg museum of man and nature:























 Mászóterem Winniepegbe:

 Baudett naplemente és napfelkelte:




Probáltam tartani a formát...:)







 Go home:


 New York elvileg..itt majdnem lekéstem a csatlakozást:
 München reptér


 Megérkeztem Grázba!!!


A mászásról:

Idén télen sikerült az öszi Fontainebleau format megtartani és egy kicsit még fejleszteni. A kondiciók tökéletesek voltak Gráz környékén, ugyh semmi sem tudott visszatartani néhény projekt befejezésével.

Elsöként jöjjön egy 8A az oszták mászólegenda, Klem Loskottól:



Nagyon szerettem vólna már átlépni a 8A nehézségi szintet, ezért ezután minden erömmel a Peggaui 8A+ traverzre koncentréltam:


Asszem a videó nagyjaból leírja az örömöt amit a megmászás után éreztem... Ezuttal is köszönöm a videot Demeter Márknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése